plataforma-cgeEn data 26 de setembre de 2016, la PLATAFORMA SINDICAL del CGE, ens hem reunit amb representants de l’Administració (Ajuntament i Generalitat), per l’elecció de l’empresa que ha de fer els mesuraments dels camps electromagnètics a la sala CGE (Central de Gestió d’Emergències) del C. Lleida 28, segons mandat d’Inspecció de Treball, envers els nombrosos casos de càncer que pateixen els seus treballadors.
S’han analitzat les empreses contactades per l’Ajuntament, i veient que no ofereixen garanties, ni confiança, per indicacions de la PLATAFORMA SINDICAL, s’ha decidit sol·licitar al Ministeri d’Indústria, o en tot cas si no els pogués fer, al CTTI, tots dos són òrgans públics sense cap relació amb l’Ajuntament de Barcelona, la realització d’aquests mesuraments.
Tanmateix, instem a l’Ajuntament i a la Generalitat a convocar en breu, abans de 10 dies, al grup de treball format per representants del Departament de Salut Laboral i pels Delegats de Prevenció que representen a tots els treballadors del centre per seguir abordant les nombroses deficiències que presenta aquest centre de treball, alhora que reiterem que ens aportin la relació complerta de tots els casos de càncer que hi ha hagut entre els treballadors d’aquestes dependències des de la seva obertura. Demanem també que existeixi d’una vegada la Coordinació dels diferents Comitès de Seguretat i Salut de les diferents Administracions i empreses del centre de treball, així com les mesures de protecció, prevenció i emergència a aplicar, i que es traslladi a TOTS els treballadors.

DEMANEM EL TRASLLAT IMMEDIAT DEL CGE

Aquesta instal·lació “PROVISIONAL”, amb més de 10 anys d’existència, no reuneix les garanties necessàriesde Seguretat i Salubritat pels seus treballadors.

NO ES JUGA AMB LA SALUT DELS TREBALLADORS

>>Llegeix el comunicat en pdf